Kommentaren



Allvarligt talat om du nu tycker att David borde ställa upp på det bör du tänka om! Du kanske tycker att han är ful eller något sånt så han ska göra det, vad vet jag liksom? Men allvarligt om man har en sådan åsikt om någon ska man iallafall stå för det och inte dölja sig bakom "Anonym". Det är bara patetiskt och tecken på dålig självkänsla för att man står bakom anonym. Tycker man en sak ska man stå för den. Avskyr dryga kommentarer där dem är ANONYMA! Du som kommenterat är säkerligen ful själv eftersom du måste klanka ner på david som anonym och tror att du ska få bättre självförtroende.

 Du  som kommentera får här med stämpeln som: Patetisk, dålig självkänsla, omogen o.s.v. Kanske omoget och sånt av mig att skriva så om dig, vem du nu är. Men när du står för dina åsikter kankse jag tar tillbaka det om jag inte kommer tycka det ändå;) Men just nu SKRATTAR jag åt dig!

Någon mer som håller med mig?

/ Alex <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Dejting in the dark... varför?

det va la ändå lite taskigt? eller aa vet ju inte redigt om det va posetift menat eller negativ? men jag tar det lite åt det negativa hållet.

hehe (a'

2010-03-31 @ 20:10:44
URL: http://emmalagervall.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah va petetiskt, ja jag håller med!!! :D

2010-04-01 @ 18:03:47
URL: http://linneamarksell.blogg.se/
Postat av: Max

Den som tycker att David är ful måste ha något fel på ögonen eller nått.. Finare kille får man leta efter!

2010-04-01 @ 18:16:17
Postat av: Mimmi Sofia

Jag hållet helt med. Eftersom man inte klarar att skriva vem man är, så sjunker man så lågt. Men det de inte tänker på, är att man faktiskt kan hitta ut vem det är, så man är aldrig helt säker när man är anonym. Folk är verkligen blåsta. Och David är ju skitsnyggg!



Vad fick ni lära er & Spotify lista? Kolla in bloggen.

2010-04-02 @ 21:51:59
URL: http://mimmiskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0