Spanien imorgon!

Tjena allihopa! Kom hem från mitt jobb nyss (Jem&Fix). Började vid 10 och slutade vid 4, var rätt segt på jobbet men funkadet! Nu sitter jag iallafall i mitt rum och jag och älskling ska ta oss lite påskmat, mumsigt! Sedan ska jag packa alla mina saker och åka till älskling.

Ska ju till Spanien med klassen imorgon, iallafall halva ! :) Det ska bli väldigt skönt att komma till ett annat land som är varmare och sånt! Vi ska göra en massa olika saker i spanien! Ska iallafall vara där tills på torsdag så vet inte om jag kommer kunna blogga när jag är i Spanien. Men det märsk om det kommer gå eller inte!

Ska iallafall bli sjukt nice att åka dit, vi ska åka till Sitges som liggr typ 2mil utanför Barecelona! Det är dock en stad där alla är öppet homosexuella och sånt. Så det är nog bäst att jag aktar mig från alla killar :o Hahaha ska iallfall bli kul!


En bild på sitges, unberbart eller hur? :)

Pusspuss Alex 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0