Back on track!

Tja allihopa det är alex här nu. Kom hem från Spanien i torsdags kväll men har inte haft någon tid till att blogga förrän nu typ. I Spanien hade jag det alldeles underbart! Var inte som en studieresa mer som en semester med shopping. Har inte lagt in bilder ännu från spanien men jag ska väl det snart.

Igår blev det iallafall krök med Jimmy, Tim coh Mia. Vi var hos Jimmy syrra och satt och chillade med lite vodka. Sen drog vi ut och käkade pizza och hade väldigt kul när vi pratade med våran svenska brytning hahaha^^. Kanske lägger upp ett videoklipp från igår!

Idag ska jag iallafall till västervik och vaera barnvakt med min flickvän åt hennes lillebror. Blie väl mysigt och roligt men kanske lite jobbigt för det innebär lek 24/7 typ. Hehehe men det kan vara skoj att få bli barn ibland hahaha. 

Nä nu ska jag ta och försöka komma på något annat roligt att blogga och ta och äta frukost. vaknade för ungefär en halv timme sedan så börjar kurra lite magen.  

/Alex



Kommentarer
Postat av: Mellis

fin bild =)

2010-04-10 @ 21:19:08
Postat av: Emma

jag vill med till spanien ;o

2010-04-11 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0